Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"N. Barbour"'
Publikováno v:
Aquaculture Environment Interactions, Vol 13, Pp 13-20 (2021)
Ecolabels are increasingly being used to notify consumers that the labeled product imposes minimal harm to the environment or other natural resources. A growing number of studies have signaled that consumers respond to these labels, which can promote
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fb34120823f4ee697bf0a54ad6a6d17
Autor:
Adam D. G. Baxter-Jones, Erin N. Barbour-Tuck, Donovan Dale, Lauren B. Sherar, Camilla J. Knight, Sean P. Cumming, Leah J. Ferguson, Kent C. Kowalski, M. Louise Humbert
Publikováno v:
Annals of Human Biology, Vol 47, Iss 4, Pp 316-323 (2020)
Background During adolescence, deselection from sport occurs during team try-outs when month of birth, stage of growth and maturation may influence selection. Aim The purpose of this study was to identify differences in growth and maturity related fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d11eaa7ce9434b5f89b79f7cecebac02
Autor:
Lauren E. Skelly, Erin N. Barbour-Tuck, Nigel Kurgan, Melissa Calleja, Panagiota Klentrou, Bareket Falk, Andrea R. Josse
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 8 (2021)
Background: The presence of obesity and some cardiometabolic disease risk factors in childhood and adolescence track into adulthood. Intake of dairy products has been shown to be inversely related to adiposity and cardiometabolic variables in youth.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5fe0c79602ee47f890496f79736b9dbd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
When considering the current expectations of schooling, educators must be developed to adapt to an ever changing environment of learners. Through a concerted focus on service to others and equity for ALL, school leaders must create and cultivate a cu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1d539401ccb403b811f6f34b013911a3
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3848-0.ch025
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3848-0.ch025
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.