Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"N. Barari"'
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 14, Iss 1, Pp 85-96 (2019)
Background and Objective:The separation of learner and teacher from each other in e-learning, has made feedback as the most important challenge in this type of learning. Despite, there is no comprehensive framework based on the science of education,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2324796bf12f4b9881550aae5893ba40
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 11, Iss 2, Pp 161-170 (2017)
The aim of this study is to investigate and redefine the role of the teacher in new environments and rich in technology in accordance with the view of the Connectivism theorists. The research approach is qualitative and the research method is based o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb6c20c248914752b7b8f51b78669337
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kumar M; Master in Nursing, Stroke Team Coordinator, PGIMER, Chandigarh, India., Kumari A; Graduate in Nursing, Captain, MNS Officer, Base Hospital Lucknow, Uttar Pradesh, India., Rohilla KK; AIIMS, Rishikesh, Uttarakhand, India., Dhawan S; Master in Nursing, AIIMS, Patna, Bihar, India., Singh A; Master in Nursing, ITM University, Gwalior, India., Sharma N; Master in Nursing, Scholar, BFUHS, Faridkot, Punjab, India., Kriplani N; Graduate in Nursing, Major, MNS Officer, Military Hospital Jodhpur, Jodhpur, Rajasthan, India., Barari N; Master in Nursing, Sharda University, Delhi, India., Soni RK; Graduate in Nursing, PGIMER, Chandigarh, Punjab, India.
Publikováno v:
Journal of family medicine and primary care [J Family Med Prim Care] 2022 Jun; Vol. 11 (6), pp. 3167-3173. Date of Electronic Publication: 2022 Jun 30.