Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"N. Arfaoui"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S442-S442 (2022)
Introduction Deficient emotion regulation is a common and impairing area of difficulty among children and adolescents with externalizing disorders. Emotion focused cognitive behavioral therapy ECBT is a form of CBT that is suggested to be employed to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7a2898741fc4f5d87cf0e9eda5d2d41
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S416-S416 (2022)
Introduction Bipolar disorder is a multifactorial disorder influenced by multiple genetic and environmental factors.There is limited understanding of how non-genetic factors may impact the age of onset of bipolar disorder Objectives To study the age
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4cdc45b4cfcc4fe698e13aa8be38a0f9
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S441-S441 (2022)
Introduction Externalizing disorders involve undercontrolled, impulsive, or aggressive behavior. Included in this category are Conduct Disorder, Oppositional Defiant Disorder, and Attention deficit hyperactivity. Difficulties with emotion regulation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d5fcc55e8614f8688d41835538bcdba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.