Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"N. Anido Freire"'
Autor:
N. Anido Freire
Publikováno v:
Journal of Business Research. 67:2666-2675
The majority of researches on luxury focus on the behaviour and opinions of consumers and let drop the important role that advertising produces on them, as is done in this work and shown with a relational model. In addition to their commercial messag
Autor:
Christel de Lassus, N. Anido Freire
Publikováno v:
Journal of Retailing and Consumer Services
Journal of Retailing and Consumer Services, Elsevier, 2014, 21 (1), pp.61-68. ⟨10.1016/j.jretconser.2013.08.005⟩
Journal of Retailing and Consumer Services, Elsevier, 2014, 21 (1), pp.61-68. ⟨10.1016/j.jretconser.2013.08.005⟩
International audience; Using semiotic analysis and a netnographic approach, this study examines the motivations of luxury buyers toward pop-up stores in France. It reveals their motivations in relation to this new kind of retailing in the luxury sec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::39eb7202f48841434262352b1059a971
https://hal-upec-upem.archives-ouvertes.fr/hal-01128198
https://hal-upec-upem.archives-ouvertes.fr/hal-01128198
Autor:
N. Anido Freire
Publikováno v:
Gestión Turística; Núm. 19 (2013); 25-40
EnglishIn the current context of ?nancial and economic crisis – characterized in most European countries by a socio-economic depression, rising rates of unemployment and low purchasing power – economic sectors have realized that besides the signi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.