Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"N. Alzaid"'
Autor:
Salem D. Alsuwaidan, Moaz A. Bakhaider, Abdulrahman A. Alsenaidy, Mohammed A. Alshehri, Fahad N. Alzaid, Lina O. Aldakhil, Fatima Z. Albrahim
Publikováno v:
Journal of Family and Community Medicine, Vol 31, Iss 1, Pp 57-62 (2024)
BACKGROUND: The coexistence of coronary artery disease (CAD) and depression is a growing concern, as both conditions lead to disability. Although depression is more prevalent in CAD patients than in the general population and has been associated with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b1d9df46fd344798996e5f5b37680a4
Autor:
Fatima Khadadah, Abdullah A. Al-Shammari, Ahmad Alhashemi, Dari Alhuwail, Bader Al-Saif, Saud N. Alzaid, Barrak Alahmad, Isaac I. Bogoch
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 21, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Abstract Background Aggressive non-pharmaceutical interventions (NPIs) may reduce transmission of SARS-CoV-2. The extent to which these interventions are successful in stopping the spread have not been characterized in countries with distinct socioec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50e2549aea9045f991829e78e74818da
Publikováno v:
Nonlinear Analysis and Differential Equations. 10:15-35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khadadah, Fatima, Al-Shammari, Abdullah A., Alhashemi, Ahmad, Dari Alhuwail, Bader Al-Saif, Saud N. Alzaid, Barrak Alahmad, Bogoch, Isaac I.
Additional file 1. Supplementary Material.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2dbb16f9c8a548648ea4a6ca4e7317ca
Background: Objective structures clinical examination (OSCE) is one of the most common methods used to test aspects of clinical competency in healthcare education. Nowadays most of the medical schools practice OSCEs but the implementation phase diffe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::19e4091f0694b712071852a76c21c951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.