Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"N. Al Amri"'
Autor:
Majid N. Al-Amri
Publikováno v:
Arab World English Journal. 12:142-152
The present study investigated the time attitudes (TAs) of EFL learners and their willingness and preference to share their TAs with peers and EFL instructors. Limited research has explored willingness and preference to share their TAs —a distinct
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Majid N. Al-Amri
Publikováno v:
Education Inquiry, Vol 2, Iss 1, Pp 141-151 (2011)
TESOL/bilingual curriculum is becoming a broader and more open field, implementing different areas and fields of study to meet and satisfy the needs of diverse ESL/bilingual learners in this age of globalization. One area of study which can be implem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80f9bc45a2234121a3267433059fc079
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Majid N. Al-Amri
Publikováno v:
مجلة العلوم العربية و الإنسانية. 9:1-19
Effects of implementing the dialogue journal as a bridge from written conversations to the academic argumentative essay with 51 engineering bachelor’s students enrolled in an academic writing course were investigated. During a 15-week semester, the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Water Resources Management. 27:2465-2481
Three methods are utilized in this paper to assist in the groundwater clustering, in an arid region aquifer, into similar zones according to its quality. A multiple regression is first applied in order to assess the importance of the different chemic
Autor:
Maijid N. Al-Amri
Publikováno v:
Education Inquiry; Vol 2, No 1 (2011)
TESOL/bilingual curriculum is becoming a broader and more open field, implementing different areas and fields of study to meet and satisfy the needs of diverse ESL/bilingual learners in this age of globalization. One area of study which can be implem