Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"N., Niyas"'
Publikováno v:
IIMB Management Review, Vol 34, Iss 4, Pp 346-363 (2022)
The research paper reviews literature on various brand valuation models and estimates FMCG companies' financial brand values using an appropriate financial brand valuation model in the Indian context. From 2009 to 2018, 26 BSE 500 FMCG companies were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7aa60630d33e4230bd0521629baedce1
Autor:
N., Niyas1 niyasrcsh@gmail.com, Kavida, V.2 Kavida4@yahoo.com
Publikováno v:
Indian Journal of Industrial Relations. 2022, Vol. 58 Issue 1, p168-183. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.