Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"N Sethna"'
Autor:
Sunil Hazari, Beheruz N. Sethna
Publikováno v:
Journal of Promotion Management. 29:491-534
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beheruz N. Sethna, Yujie Jack Wei
Publikováno v:
Health Marketing Quarterly. 33:386-401
Obesity is a serious concern from a personal and public health perspective. This research examines the effects of consumer cognitive overweight status (COS) on food choice. The results show that COS is a significant predictor of consumer food choices
Autor:
Homi N. Sethna
Publikováno v:
Atoms for Peace ISBN: 9780429038327
Atoms for Peace
Atoms for Peace
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::96391898d2f6ecd1874fd657779480b0
https://doi.org/10.4324/9780429038327-12
https://doi.org/10.4324/9780429038327-12
Publikováno v:
International Journal of Electronic Marketing and Retailing. 12:171
This paper makes a contribution in the investigation of constructs of value, loyalty, and trust as determinants of purchase intention on the Pinterest social media network, and shows gender variations in engagement and use of Pinterest, relative to o
Publikováno v:
International Journal of Electronic Marketing and Retailing. 12:171
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. 23:572-591
The Internet has made it possible for consumers to share reviews, opinions, and thoughts about products and services on online shopping websites. This user-generated content (UGC), which can be considered to be part of social commerce, is likely to i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.