Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"N Oroomiei"'
Publikováno v:
مجله اپیدمیولوژی ایران, Vol 13, Iss Vol.13, (Special Issue), Pp 48-58 (2018)
Background and Objectives: Urban family physician program(UFPP), a program for improving equity in access to, financing, and quality of health services, is piloting in two provinces of Fars and Mazandaran, Iran since 2012. This study aimed to examine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90b2ed47cc654cecbaf0527c69a628d2
Publikováno v:
مجله اپیدمیولوژی ایران, Vol 13, Iss Vol.13, (Special Issue), Pp 14-26 (2018)
Background and Objectives: Different governance approaches have various definitions and systems about health. The purpose of this study was to compare the appropriateness of the health system performance with the ideology of the selected countries. M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b63adffad69e48e5a2efd3b925a56c41
Publikováno v:
مجله اپیدمیولوژی ایران, Vol 13, Iss 3, Pp 222-234 (2017)
Background and Objectives: Today, justice is one of the main priorities of policy makers, and equitable distribution of health is one of their concerns. The concept of justice is a health policy objective. International human rights framework places
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0baa3db267a64b7d9ffe3ac803e22dd1
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 10, Iss 2, Pp 97-104 (2015)
Introduction : Human capital is regarded as an important tool for development. In fact, human talents involve one of the important human resources in Iran sporadically in higher education and research institutions. Within the measures taken in this r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d52a1698ead48b29a2d5120c6cdbeb4
Publikováno v:
بیمارستان, Vol 13, Iss 2, Pp 75-85 (2014)
Abstract Background: EMS technicians are faced with numerous stressful situations during a working day. These mental tensions may significantly effect on delivered services quality actually. This situation can be considered as a threaten risk for pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd8cd287842b4cd6bca7c25965ddc861
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.