Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"N Khasanah"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 7, Iss 4, Pp 391-398 (2018)
This study aimed to examine the effectiveness of senior high school physics book both interactive electronic and printed, viewed from the difference in gender and material characteristics. The research used Quasi-Experimental Design with Non-Equivale
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c249df4ca8804cd799fbe8bda6eed933
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 5, Iss 2, Pp 186-191 (2016)
The analysis of mental models is a part of the identification of students' thoughts on the concept. Mental models analysis is conducted by conditioning the complex problems such as the isomorphic issues. The research objective is to analyze the devel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81152fc4fd274d24b3e3442744e244ec
Autor:
L. Pardon, C. Bessou, N. Saint-Geours, B. Gabrielle, N. Khasanah, J.-P. Caliman, P. N. Nelson
Publikováno v:
Biogeosciences, Vol 13, Iss 19, Pp 5433-5452 (2016)
Oil palm is the most rapidly expanding tropical perennial crop. Its cultivation raises environmental concerns, notably related to the use of nitrogen (N) fertilisers and the associated pollution and greenhouse gas emissions. While numerous and divers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4cc838447948423ca6a2c24f1b95bf5a
Autor:
null M Nurhidayati, null N Khasanah
Publikováno v:
JURNAL ILMIAH MATEMATIKA DAN TERAPAN. 18:160-169
The K-means method is a non-hierarchical belongs to an algorithmic technique for grouping items into K clusters by minimizing the SS sum of square (SS) distance to the centroid cluster. In the K-means method, the number of clusters can be determined
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 6, Iss 1 (2017)
Research and development are aiming to develop critical thinking skills-based modules on the respiration system materials to empower the learning outcomes; verify the effectiveness of critical thinking skills-based modules with teaching materials in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd993e46d9a9444fada3a723f6a7ef43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Islam, Media and Education in the Digital Era ISBN: 9781003219149
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::90ffcc60aeb8a439045265e54b77361a
https://doi.org/10.1201/9781003219149-32
https://doi.org/10.1201/9781003219149-32
Publikováno v:
Islam, Media and Education in the Digital Era ISBN: 9781003219149
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c2d00e914b6c600ef969f9c9b85e46ba
https://doi.org/10.1201/9781003219149-35
https://doi.org/10.1201/9781003219149-35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.