Zobrazeno 1 - 10
of 345
pro vyhledávání: '"N Keita"'
Publikováno v:
Pensées Genre, Penser Autrement, Vol 4, Iss 2, Pp 37-50 (2024)
La gestion des instances sportives à Bamako est dominée par les hommes, avec des femmes occupant souvent des postes à connotation féminine. Cet article examine les facteurs contextuels et dispositionnels qui ont favorisé cette sexualisation des
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24ab46aedf7b4067ba5dc32882a980c9
Publikováno v:
Revue Hybrides, Vol 1, Iss 1, Pp 299-307 (2023)
Faced with a high frequency of exemptions in physical education (PE) classes, a sports encounter was organized between students of a school catering to children with disabilities and those of Tenindie Doumbia School of Bamako. The study sought to exp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65d092a7fb44445581e2d88b7252b699
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caba, Antonia E., Christophe, N. Keita, Renley, Benton M., Simon, Kay A., Feinstein, Brian A., Eaton, Lisa A., Watson, Ryan J.
Publikováno v:
Journal of Research on Adolescence (Wiley-Blackwell); Sep2024, Vol. 34 Issue 3, p759-775, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.