Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"NİYAZ, ÖZGE CAN"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
NİYAZ, ÖZGE CAN1 ozgecanniyaz@comu.edu.tr, DEMİRBAŞ, NEVİN2
Publikováno v:
New Medit: Mediterranean Journal of Economics, Agriculture & Environment. Sep2020, Vol. 19 Issue 3, p129-142. 14p.
Autor:
NİYAZ, Özge Can1 ozgecanniyaz@comu.edu.tr, DEMİRBAŞ, Nevin2
Publikováno v:
Journal of Tekirdag Agricultural Faculty. 2018, Vol. 15 Issue 2, p36-44. 9p.
Analysis of factors influencing the opinions of fresh fruits and vegetables consumers on food safety
Autor:
NİYAZ, Özge Can, DEMİRBAŞ, Nevin
Publikováno v:
Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi, Vol 33, Iss 1, Pp 14-23 (2018)
Volume: 33, Issue: 1 14-23
Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi
Volume: 33, Issue: 1 14-23
Anadolu Tarım Bilimleri Dergisi
The aim of this study was todetermine the factors that influence opinions of fruits and vegetablesconsumers’ in Canakkale province in terms of food safety. Data for the studywere collected from 166 consumers, determined by means of Propositional Ra
Autor:
NİYAZ, Özge Can1 ozgecanniyaz@comu.edu.tr, DEMİRBAŞ, Nevin2
Publikováno v:
Turkish Journal of Agricultural Economics. 2017, Vol. 23 Issue 2, p255-262. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
NİYAZ, Özge Can1 ozgecanniyaz@comu.edu.tr, İNAN, İ. Hakkı2
Publikováno v:
Journal of Adnan Menderes University, Agricultural Faculty. 2016, Vol. 13 Issue 2, p1-7. 7p.
Publikováno v:
COMU Journal of Agriculture Faculty / ÇOMÜ Ziraat Fakültesi Dergisi; 2021, Vol. 9 Issue 2, p379-392, 14p
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 4 516-522
Türk Tarım ve Doğa Bilimleri Dergisi
Türk Tarım ve Doğa Bilimleri Dergisi
Kooperatiflerintoplum kalkınmasına, istihdamın artmasına, küçük üreticilerin gelirlerininartmasına yönelik katkıları olmakla birlikte önemli faaliyetlerinden biri deortaklardan alınan ürünleri pazarlamalarıdır. Markalaşma ve fiyat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::49a2680fbf440b19c0aea877c4e1bb30
https://dergipark.org.tr/tr/pub/turkjans/issue/39809/471330
https://dergipark.org.tr/tr/pub/turkjans/issue/39809/471330