Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Núñez Barriopedro, Estela"'
Autor:
Cuesta-Valiño, Pedro, Loranca-Valle, Cristina, Núñez-Barriopedro, Estela, Penelas-Leguía, Azucena
Publikováno v:
Journal of Management Development, 2023, Vol. 42, Issue 6, pp. 501-513.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JMD-02-2023-0056
Autor:
Ravina-Ripoll, Rafael, Balderas-Cejudo, Adela, Núñez-Barriopedro, Estela, Galván-Vela, Esthela
Publikováno v:
In International Journal of Gastronomy and Food Science December 2023 34
Autor:
Alonso-Garcia, Javier, Pablo-Marti, Federico, Núñez-Barriopedro, Estela, Cuesta-Valiño, Pedro
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2022, Vol. 38, Issue 2, pp. 317-336.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-09-2021-0421
Autor:
Cuesta-Valiño, Pedro, Gutiérrez-Rodríguez, Pablo, Núnez-Barriopedro, Estela, García-Henche, Blanca
Publikováno v:
In Journal of Business Research February 2023 156
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management May 2021 95:99-113
Autor:
Cuesta-Valiño, Pedro, Yustres-Duro, Pilar, Melendo-Rodríguez-Carmona, Laura, Núñez-Barriopedro, Estela
Publikováno v:
Retos, Revista de Ciencias Administrativas y Económicas; oct2024-mar2025, Vol. 14 Issue 28, p261-275, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 1, 185-197, New Narratives for New Consumers: Influencers and the Millennial and Centennial Generations
Social networks have become crucial communication channels for brands through awareness, engagement, and word of mouth. Instagram is firmly positioned as a direct gateway between brands and consumers, as it became the fifth most-used social network g
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/77848