Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"N, Tusor"'
Autor:
E. Braithwaite, V. Kyriakopoulou, L. Mason, A. Davidson, N. Tusor, N. Harper, M. Earl, S. Datoo-Partridge, A. Young, A. Chew, S. Falconer, Joseph V Hajnal, M.H. Johnson, C. Nosarti, A.D. Edwards, E.J.H. Jones
Visual attention is an important mechanism through which children learn about their environment, and individual differences could substantially shape later development. Eyetracking provides a sensitive and scalable tool for assessing visual attention
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::98de106c9c65d9c8f6c770bcfe1e7b2c
https://doi.org/10.1101/2023.04.04.534573
https://doi.org/10.1101/2023.04.04.534573
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
G, Ball, P, Aljabar, T, Arichi, N, Tusor, D, Cox, N, Merchant, P, Nongena, J V, Hajnal, A D, Edwards, S J, Counsell
Publikováno v:
Neuroimage
Brain development is adversely affected by preterm birth. Magnetic resonance image analysis has revealed a complex fusion of structural alterations across all tissue compartments that are apparent by term-equivalent age, persistent into adolescence a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.