Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"MyDispense"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-7 (2023)
Abstract Background My Dispense is a virtual pharmacy simulation developed for students to train and practice dispensing skills in a safe environment that causes no harm to patients. This study was aimed to investigate learners’ perspectives on the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/066546fbd6db4e8caa48d0441bca3926
Publikováno v:
Journal of Pharmaceutical Policy and Practice, Vol 16, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Background MyDispense is a simulation software developed by Monash University that has been utilized by over 200 institutions worldwide to educate pharmacy students. However, little is known about the processes by which it is used to teach d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be7b59ecd5d4455e96096e6cb982887d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 11, Iss 2, p 44 (2023)
During the COVID-19 pandemic, it was not always possible to teach pharmacy practice and practical dispensing skills in person. Second-year pharmacy students (n = 147) were given access to a virtual simulation tool, MyDispense, to supplement their lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/758a9319f25a4adb9e908d9aca8aea18
Autor:
Cassandra R. Doyno, Lisa M. Holle, Renee Puente, Sharee Parker, Lauren M. Caldas, Barbara Exum
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 11, Iss 1, p 38 (2023)
Background: Yale New Haven Health (YNHH) implemented a pharmacy technician training program in 2016. The curriculum includes 14 weeks of combined didactic and simulation hours (280 h in total), followed by 360 h of experiential learning. MyDispense,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92118779e7f64e35a9faf1bd3cc580d9
Publikováno v:
Healthcare, Vol 10, Iss 8, p 1489 (2022)
A core competency of Australian Pharmacy graduates is to prepare and compound extemporaneous formulations. Students in our pharmacy course would traditionally formulate extemporaneous products in laboratory classes while simultaneously preparing a ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee9c185e5263418aaf20de76367566dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.