Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Mwangi, Alice"'
Autor:
Michaud-Létourneau, Isabelle *, Gayard, Marion, Njoroge, Brian, Agabiirwe, Caroline N, Luwangula, Ahmed K, McGough, Laura, Mwangi, Alice, Pelto, Gretel, Tumilowicz, Alison, Pelletier, David L
Publikováno v:
In Current Developments in Nutrition January 2022 6(1)
Autor:
Foeken, Dick, author, Klaver, Wijnand, author, Owuor, Samuel O., author, Mwangi, Alice M., author
Publikováno v:
Markets of Well-being: Navigating Health and Healing in Africa. 9:79-108
Autor:
Talsma, Elise F *, Brouwer, Inge D, Verhoef, Hans, Mbera, Gloria NK, Mwangi, Alice M, Demir, Ayşe Y, Maziya-Dixon, Busie, Boy, Erick, Zimmermann, Michael B, Melse-Boonstra, Alida 3
Publikováno v:
In The American Journal of Clinical Nutrition January 2016 103(1):258-267
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Field Actions Science Reports (2010)
Field Actions Science Reports, Iss Special Issue 1 (2010)
Field Actions Science Reports, Iss Special Issue 1 (2010)
School feeding is an important development tool and is related to at least three Millennium Development Goals. School farming has been largely overlooked in the urban agriculture literature but with many parents nowadays unable to afford school lunch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c4bb80518b4973fd3180d5d6d3a862d6
http://journals.openedition.org/factsreports/563
http://journals.openedition.org/factsreports/563
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.