Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Must, Anita"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kocsis, Krisztián, Holczer, Adrienn, Kazinczi, Csaba, Boross, Katalin, Horváth, Regina, Németh, Luca Viola, Klivényi, Péter, Kincses, Zsigmond Tamás, Must, Anita
Publikováno v:
In Psychiatry Research: Neuroimaging 30 November 2021 317
Autor:
Holczer, Adrienn, Németh, Viola Luca, Vékony, Teodóra, Kocsis, Krisztián, Király, András, Kincses, Zsigmond Tamás, Vécsei, László, Klivényi, Péter, Must, Anita
Publikováno v:
In Neuroscience 1 May 2021 461:130-139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Williams, Lisa E., Must, Anita, Avery, Suzanne, Woolard, Austin, Woodward, Neil D., Cohen, Neal J., Heckers, Stephan
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 2010 68(7):617-624
Autor:
Vekony, Teodora, Marossy, Hanna, Must, Anita, Vecsei, Laszlo, Janacsek, Karolina, Nemeth, Dezso
Publikováno v:
Cerebral Cortex Communications
A crucial question in skill learning research is how instruction affects the performance or the underlying representations. Little is known about the effects of instructions on one critical aspect of skill learning, namely, picking-up statistical reg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::d9faa0b9fc17fc8fdf06123f6ebee69b
Publikováno v:
In Schizophrenia Research 2006 82(1):9-14
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 2006 90(2):209-215
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.