Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Music teacher training"'
Autor:
Tangülü, Zafer, Becerikli, Sabri
Publikováno v:
Asia Minor Studies. (2):458-466
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=909093
Autor:
Sbruieva Alina, Nikolaii Halyna
Publikováno v:
Науковий Вісник Південноукраїнського Національного Педагогічного Університету імені К. Д. Ушинського, Vol 129, Iss 4, Pp 90-101 (2019)
Integration of Ukraine into the European educational space necessitates solution of a number of complex problems, including modification of music-pedagogical education, taking into account historical experience of training music teachers in other cou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1ab9502e1064499acd8cbb34da9a8fd
Publikováno v:
鳥取大学教育研究論集. 2023, 13, 13-35.
Autor:
Székely, Csilla Imola
Publikováno v:
HERJ Hungarian Educational Research Journal. 8(4):116-119
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=748116
Autor:
Oonouchi, Ai
Publikováno v:
広島大学大学院人間社会科学研究科紀要. 教育学研究. 3:155-162
The purpose of this study is to clarify a particular problem by analyzing the process of preparation for a mock class for learners in a music teacher training course. Interviews were held with four of the learners who had given the mock class, and da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Isolde Malmberg
Publikováno v:
Global Education Review, Vol 4, Iss 4, Pp 39-53 (2017)
Teacher education in Austria is currently undergoing a fundamental reform process. Investigations into teachers’ first experience in school indicate that the transition from university life to professional life is not smooth for teachers. In the ar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6793b401b67647778ddf2d7b05a09ba4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Korody Hausmann, Alice
Publikováno v:
HERJ Hungarian Educational Research Journal. 7(3):29-38
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=591115
Autor:
Daugėlienė, Jūratė, Strakšienė, Diana
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. 125(1):97-110
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=597162