Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Music didactics"'
Autor:
Javier Félix Merchán Sánchez-Jara, Sara González Gutiérrez, Javier Cruz Rodríguez, Bohdan Syroyid Syroyid
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1171 (2024)
Artificial intelligence (AI) is a hot topic that presents new challenges and opportunities for the improvement of educational processes. The disruptive and transformative force of this new technological development implies the adaptation of education
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/671f619b48a24b9aa851b8158d3a6c7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ando, Andrei
Publikováno v:
REVART. 39(1):72-79
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1076901
Autor:
Musil, Ondřej, Hala, Petr
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com//search/book-detail?id=1228490
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KRULIKOVSKA, Tetyana
Publikováno v:
Edukacja Muzyczna / Musical Education. (13):223-241
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=797110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paolo Somigli
Publikováno v:
Musica Docta, Vol 6, Iss 1, Pp 83-86 (2016)
The article describes the situation of Music Pedagogy learning at the Free University of Bozen, in a multi-ethnic, non-state context. As it turns out, these special conditions have allowed, within the general framework set by Italian legislation, to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7e284dc4df34cc8aabb4b956211d3b8
Autor:
Giuseppina La Face
Publikováno v:
Musica Docta, Vol 6, Iss 1, Pp 1-18 (2016)
The article offers an overview of the research and initiatives that have been carried out over the past 15 years by a group of Italian scholars in the field of Music Pedagogy. In Italy, but also in other European countries, musicological and pedagogi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c2a026d04f442b7a672c4987c28275a
Autor:
Giampaolo Mele
Publikováno v:
Musica Docta, Vol 6, Iss 1, Pp 173-210 (2016)
Guido of Arezzo’s letter to the monk Michele, universally known as Epistola ad Michaelem (and makes use of the Sapphic hymn Ut queant laxis, dedicated to Saint John the Baptist, for didactic purposes) left a deep mark on the history of music, pavin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad4ff79d0f9c4c1293aad94a43313f68