Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Musgrove, Miranda M. Chen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CBE life sciences education [CBE Life Sci Educ] 2022 Jun; Vol. 21 (2), pp. cor1.
Autor:
Musgrove MMC; Department of Ecology and Evolutionary Biology, University of Colorado Boulder, Boulder, Colorado, USA., Genné-Bacon E; Department of Medical Education, Tufts University School of Medicine, Boston, Massachusetts, USA., Gray K; Grand Challenges Initiative, Chapman University, Orange, California, USA., Heim AB; Department of Ecology & Evolutionary Biology, Cornell University, Ithaca, New York, USA., Karippadath A; Department of Biological Sciences, Purdue University, West Lafayette, Indiana, USA., Magalhães RM; Center for the Advancement of STEM Teaching, Learning, and Evaluation, Rochester Institute of Technology, Rochester, New York, USA., Tripp B; Department of Neurobiology, Physiology, & Behavior, University of California Davis, Davis, California, USA., Zelaya AJ; Department of Biology, Emory University, Atlanta, Georgia, USA.
Publikováno v:
Journal of microbiology & biology education [J Microbiol Biol Educ] 2022 Apr 28; Vol. 23 (2). Date of Electronic Publication: 2022 Apr 28 (Print Publication: 2022).
Autor:
Musgrove MMC; Department of Ecology and Evolutionary Biology, University of Colorado Boulder, Boulder, Colorado, USA., Genné-Bacon E; Department of Medical Education, Tufts University School of Medicine, Boston, Massachusetts, USA., Gray K; Grand Challenges Initiative, Chapman University, Orange, California, USA., Heim AB; Department of Ecology & Evolutionary Biology, Cornell University, Ithaca, New York, USA., Karippadath A; Department of Biological Sciences, Purdue University, West Lafayette, Indiana, USA., Magalhães RM; Center for the Advancement of STEM Teaching, Learning, and Evaluation, Rochester Institute of Technology, Rochester, New York, USA., Tripp B; Department of Neurobiology, Physiology, & Behavior, San Francisco State University, San Francisco, California, USA., Zelaya AJ; Department of Biology, Emory University, Atlanta, Georgia, USA.
Publikováno v:
Journal of microbiology & biology education [J Microbiol Biol Educ] 2022 Feb 21; Vol. 23 (1). Date of Electronic Publication: 2022 Feb 21 (Print Publication: 2022).