Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Murshed, Feisal"'
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 7, pp. 1032-1045.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-02-2021-3377
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Usman Khizar, Hafiz Muhammad1 usman.khizar@iub.edu.pk, Murshed, Feisal2, Ahsan, Mujtaba3, Iqbal, Muhammad Jawad1
Publikováno v:
AMA Marketing & Public Policy Academic Conference Proceedings. 2023, Vol. 33, p147-150. 4p.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 8, pp. 1963-1986.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-10-2018-0663
Autor:
Murshed, Feisal
Mergers and Acquisitions (M&A) continue to be a popular vehicle for corporate profitability and growth. Although a rich stream of theory and research exists on M&A, there is considerable diversity in the findings and no consistent evidence validating
Autor:
Murshed, Feisal1 (AUTHOR) murshed@kutztown.edu, Cao, Zixia2 (AUTHOR), Savitskie, Katrina3 (AUTHOR), Sen, Sandipan4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Justice Research. Mar2023, Vol. 36 Issue 1, p75-102. 28p. 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2019, Vol. 37, Issue 7, pp. 821-836.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-11-2018-0544
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services September 2018 44:100-107
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2018, Vol. 35, Issue 1, pp. 1-10.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-11-2016-2010
Autor:
Sangtani, Vinita, Murshed, Feisal
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2017, Vol. 35, Issue 6, pp. 724-739.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-11-2016-0199