Zobrazeno 1 - 10
of 659
pro vyhledávání: '"Murray, Thomas P."'
Autor:
Frost, Hunter J., Bhatia, Ekta, Xiao, Zhihao, Olson, Stephen, Johnson, Corbet, Musick, Kevin, Murray, Thomas, Borst, Christopher, Rao, Satyavolu Papa
The integration of superconducting niobium and tantalum into superconducting quantum devices has been increasingly explored over the past few years. Recent developments have shown that two-level-systems (TLS) in the surface oxides of these supercondu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.10410
We propose a restricted win probability estimand for comparing treatments in a randomized trial with a time-to-event outcome. We also propose Bayesian estimators for this summary measure as well as the unrestricted win probability. Bayesian estimatio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.02755
Autor:
Kar, Soumen, Weiland, Conan, Zhou, Chenyu, Bhatia, Ekta, Martinick, Brian, Nalaskowski, Jakub, Mucci, John, Olson, Stephen, Hung, Pui Yee, Wells, Ilyssa, Frost, Hunter, Johnson, Corbet S., Murray, Thomas, Kaushik, Vidya, Kirkpatrick, Sean, Chau, Kiet, Walsh, Michael J., Liu, Mingzhao, Rao, Satyavolu S. Papa
Publikováno v:
Journal of Applied Physics, 134 (2), 2023
A major roadblock to scalable quantum computing is phase decoherence and energy relaxation caused by qubits interacting with defect-related two-level systems (TLS). Native oxides present on the surfaces of superconducting metals used in quantum devic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.14113
Autor:
Ruiz, Nataniel, Yu, Hao, Allessio, Danielle A., Jalal, Mona, Joshi, Ajjen, Murray, Thomas, Magee, John J., Whitehill, Jacob R., Ablavsky, Vitaly, Arroyo, Ivon, Woolf, Beverly P., Sclaroff, Stan, Betke, Margrit
In this work, we propose a video-based transfer learning approach for predicting problem outcomes of students working with an intelligent tutoring system (ITS). By analyzing a student's face and gestures, our method predicts the outcome of a student
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.05242
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.