Zobrazeno 1 - 10
of 457
pro vyhledávání: '"Murphy CM"'
Autor:
Gudbrandsen, M, Daly, E, Murphy, CM, Wichers, RH, Stoencheva, V, Perry, E, Andrews, D, Blackmore, CE, Rogdaki, M, Kushan, L, Bearden, CE, Murphy, DGM, Craig, MC, Ecker, C
Publikováno v:
Cerebral cortex (New York, N.Y. : 1991), vol 29, iss 8
22q11.2 Deletion Syndrome (22q11.2DS) is a genetic condition associated with a high prevalence of neuropsychiatric conditions that include autism spectrum disorder (ASD). While evidence suggests that clinical phenotypes represent distinct neurodevelo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::bbe222b85a60afaff5ee9af9cf54eecc
https://escholarship.org/uc/item/0v8706n1
https://escholarship.org/uc/item/0v8706n1
Autor:
Murphy CM, Wilson CE, Robertson DM, Ecker C, Daly EM, Hammond N, Galanopoulos A, Dud I, Murphy DG, McAlonan GM
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol 2016, Iss Issue 1, Pp 1669-1686 (2016)
Clodagh M Murphy,1,2 C Ellie Wilson,1–3 Dene M Robertson,1,2 Christine Ecker,1,4 Eileen M Daly,1,2 Neil Hammond,1,2 Anastasios Galanopoulos,1,2 Iulia Dud,1,2 Declan G Murphy,1,2 Grainne M McAlonan1,2 1Sackler Institute for Translational Neurodevelo
Autor:
Christakou, Anastasia, Murphy, CM, Chantiluke, K, Cubillo, AI, Smith, AB, Giampietro, V, Daly, E, Ecker, C, Robertson, D, MRC AIMS Consortium,, Murphy, DG, Rubia, K
Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) and Autism Spectrum Disorder (ASD) are often comorbid and share behavioural-cognitive abnormalities in sustained attention. A key question is whether this shared cognitive phenotype is based on common o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ba2df7b08a49b4a8adf06399589d68bf
https://centaur.reading.ac.uk/26351/2/mp2011185a.pdf
https://centaur.reading.ac.uk/26351/2/mp2011185a.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.