Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Murphy, Pamela F."'
Autor:
Murphy, Pamela F.
An independent learner is one who actively takes responsibility for his or her own acquisition of knowledge, skills, and expertise. The capacity to self-regulate one's own learning is a necessity for success in higher education. Researchers have foun
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/26599
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-04022009-174950/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-04022009-174950/
Thesis (M.C.P.)--Massachusetts Institute of Technology, Dept. of Urban Studies and Planning, 1991.
Includes bibliographical references (leaves 83-86).
by Pamela F. Murphy.
M.C.P.
Includes bibliographical references (leaves 83-86).
by Pamela F. Murphy.
M.C.P.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/69282
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hodges, Charles B., Murphy, Pamela F.
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education 2009 12(2):93-97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.