Zobrazeno 1 - 10
of 306
pro vyhledávání: '"Muris, Jean W."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tobacco Prevention & Cessation; Jan2024, Vol. 10, p1-14, 14p
Autor:
van der Gulden, Rozemarijn, Timmerman, Angelique, Muris, Jean W. M., Thoonen, Bart P. A., Heeneman, Sylvia, Scherpbier-de Haan, Nynke D.
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education, 11, 247-257
Perspectives on Medical Education, 11, 5, pp. 247-257
Perspectives on medical education, 11. SPRINGER
Perspectives on Medical Education, 11, 5, pp. 247-257
Perspectives on medical education, 11. SPRINGER
Contains fulltext : 287785.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) INTRODUCTION: Portfolio use to support self-regulated learning (SRL) during clinical workplace learning is widespread, but much is still unknown regarding its effectiveness. This r
Autor:
van Braak, Marije, Veen, Mario, Muris, Jean W., van den Berg, Pieter, Giroldi, Esther, LS OZ vakdidactiek Nederlands, ILS L&C
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education, 11(1), 53-59. Springer, Cham
Perspectives on Medical Education
Perspectives on Medical Education, 11(1), 53-59. Bohn Stafleu van Loghum
Perspectives on Medical Education, 11(1), 53. Bohn Stafleu van Loghum
Perspectives on Medical Education
Perspectives on Medical Education, 11(1), 53-59. Bohn Stafleu van Loghum
Perspectives on Medical Education, 11(1), 53. Bohn Stafleu van Loghum
Introduction For several decades, educational experts have promoted reflection as essential to professional development. In the medical setting, collaborative reflection has gained significant importance across the curriculum. Collaborative reflectio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.