Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Murdock, Mitchel R."'
Autor:
Harding, R. Dustin1 (AUTHOR), Murdock, Mitchel R.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Sep2022, Vol. 42 Issue 3, p279-290. 12p. 1 Diagram, 1 Chart, 3 Graphs.
Publikováno v:
In Journal of Retailing December 2021 97(4):507-522
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Oct 01. 57(5), 966-984.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27181461
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2021 122:24-37
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2017 Mar 01. 81(2), 83-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44879027
Autor:
Bahl, Shalini, Milne, George R., Ross, Spencer M., Mick, David Glen, Grier, Sonya A., Chugani, Sunaina K., Chan, Steven S., Gould, Stephen, Cho, Yoon-Na, Dorsey, Joshua D., Schindler, Robert M., Murdock, Mitchel R., Boesen-Mariani, Sabine
Publikováno v:
Journal of Public Policy & Marketing, 2016 Oct 01. 35(2), 198-210.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44164852
Supplemental Material, jmr.17.0546-File003 for When Consumption Regulations Backfire: The Role of Political Ideology by Caglar Irmak, Mitchel R. Murdock and Vamsi K. Kanuri in Journal of Marketing Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e43b40bf3ffeed7267d3514c8af4d4a0
Autor:
Harding, R. Dustin1, Murdock, Mitchel R.1 mitch.murdock@uvu.edu
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2020, Vol. 31, pSMP-24-SMP-25. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AMA Marketing & Public Policy Academic Conference Proceedings. 2013, Vol. 23, p40-41. 2p.