Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Murdoch-Eaton DG"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education for Health: Change in Learning & Practice; May2007, Vol. 20 Issue 1, p9p-9p, 1p
Autor:
Graham AC; Academic Unit of Medical Education, The Medical School, The University of Sheffield, Sheffield, UK., Church HR; Academic Unit of Medical Education, The Medical School, The University of Sheffield, Sheffield, UK., Murdoch-Eaton DG; Academic Unit of Medical Education, The Medical School, The University of Sheffield, Sheffield, UK.
Publikováno v:
BMJ simulation & technology enhanced learning [BMJ Simul Technol Enhanc Learn] 2017 Oct 03; Vol. 3 (4), pp. 169-171. Date of Electronic Publication: 2017 Oct 03 (Print Publication: 2017).
Autor:
Murdoch-Eaton DG
Publikováno v:
Archives of disease in childhood [Arch Dis Child] 2013 Jan; Vol. 98 (1), pp. 1-2. Date of Electronic Publication: 2012 Nov 01.
Autor:
Mellon AF; City Hospitals Sunderland NHS Foundation Trust, Sunderland, UK. andrew.mellon@chs.northy.nhs.uk, Murdoch-Eaton DG
Publikováno v:
Archives of disease in childhood. Education and practice edition [Arch Dis Child Educ Pract Ed] 2009 Dec; Vol. 94 (6), pp. 186-90.