Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Munnik, Erica"'
Autor:
Munnik, Erica
Philosophiae Doctor - PhD (Psychology)
Literature identified that emotional/ social competence is under-emphasised in favour of cognitive domains in assessment of school readiness. Socio-cultural and risk factors in the South African context com
Literature identified that emotional/ social competence is under-emphasised in favour of cognitive domains in assessment of school readiness. Socio-cultural and risk factors in the South African context com
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11394/6099
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smith, Mario R.1 mrsmith@uwc.ac.za, Munnik, Erica1
Publikováno v:
African Journal of Psychological Assessment. 2023, Vol. 5, p1-10. 10p.
Autor:
Mtati, Cebokazi N.1, Munnik, Erica1 emunnik@uwc.ac.za
Publikováno v:
African Journal of Psychological Assessment. 2023, Vol. 5, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
African Journal of Psychological Assessment. 2021, Vol. 3, p1-9. 9p.
Publikováno v:
African Journal of Psychological Assessment. 2021, Vol. 3, p1-8. 8p.
Autor:
Munnik, Erica1 emunnik@uwc.ac.za, Smith, Mario R.1
Publikováno v:
African Journal of Psychological Assessment. 2019, Vol. 1, p1-7. 7p.
Publikováno v:
Southern African Journal of Social Work & Social Development; 2022 Supplement, Vol. 34, p1-20, 20p