Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Munna E"'
Publikováno v:
AICA 2000-Le tecnologie dell'informazione e della comunicazione come motore di sviluppo del paese., pp. 531–542, Taormina (ME), 27-30 settembre 2000
info:cnr-pdr/source/autori:Fulantelli G., Corrao R., Munna E. G./congresso_nome:AICA 2000-Le tecnologie dell'informazione e della comunicazione come motore di sviluppo del paese./congresso_luogo:Taormina (ME)/congresso_data:27-30 settembre 2000/anno:2000/pagina_da:531/pagina_a:542/intervallo_pagine:531–542
info:cnr-pdr/source/autori:Fulantelli G., Corrao R., Munna E. G./congresso_nome:AICA 2000-Le tecnologie dell'informazione e della comunicazione come motore di sviluppo del paese./congresso_luogo:Taormina (ME)/congresso_data:27-30 settembre 2000/anno:2000/pagina_da:531/pagina_a:542/intervallo_pagine:531–542
In this paper we present the design strategies and technological solutions adopted to improve the pedagogic efectiveness of the Web-based Instruction systenzs (WBI). We present the guidelines,followed in order to develop a WBlsystenz in the field of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::193afaf6949fa56d424973aed07d343a
http://www.cnr.it/prodotto/i/97410
http://www.cnr.it/prodotto/i/97410
Autor:
Rodriguez Martin, T., Calella, A.M., Silva, S., Munna, E., Modena, P., Chiesa, R., Terrevazzi, S., Ruggieri, R.M., Palermo, R., Piccoli, F., Confalonieri, R., Tiraboschi, P., Fragiacomo, C., Quadri, P., Lucca, U., Forloni, G.
Publikováno v:
Dementia & Geriatric Cognitive Disorders; 2000, Vol. 11 Issue 5, p239-244, 6p
Publikováno v:
In Value in Health 2003 6(6):682-682
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.