Zobrazeno 1 - 10
of 230
pro vyhledávání: '"Munn LL"'
Autor:
Nowak-Sliwinska, P, Alitalo, K, Allen, E, Anisimov, A, Aplin, AC, Auerbach, R, Augustin, HG, Bates, DO, van Beijnum, JR, Bender, RHF, Bergers, G, Bikfalvi, A, Bischoff, J, Böck, BC, Brooks, PC, Bussolino, F, Cakir, B, Carmeliet, P, Castranova, D, Cimpean, AM, Cleaver, O, Coukos, G, Davis, GE, De Palma, M, Dimberg, A, Dings, RPM, Djonov, V, Dudley, AC, Dufton, NP, Fendt, SM, Ferrara, N, Fruttiger, M, Fukumura, D, Ghesquière, B, Gong, Y, Griffin, RJ, Harris, AL, Hughes, CCW, Hultgren, NW, Iruela-Arispe, ML, Irving, M, Jain, RK, Kalluri, R, Kalucka, J, Kerbel, RS, Kitajewski, J, Klaassen, I, Kleinmann, HK, Koolwijk, P, Kuczynski, E, Kwak, BR, Marien, K, Melero-Martin, JM, Munn, LL, Nicosia, RF, Noel, A, Nurro, J, Olsson, AK, Petrova, TV, Pietras, K, Pili, R, Pollard, JW, Post, MJ, Quax, PHA, Rabinovich, GA, Raica, M, Randi, AM, Ribatti, D, Ruegg, C, Schlingemann, RO, Schulte-Merker, S, Smith, LEH, Song, JW, Stacker, SA, Stalin, J, Stratman, AN, Van de Velde, M, van Hinsbergh, VWM, Vermeulen, PB, Waltenberger, J, Weinstein, BM, Xin, H, Yetkin-Arik, B
Publikováno v:
Nowak-Sliwinska, P; Alitalo, K; Allen, E; Anisimov, A; Aplin, AC; Auerbach, R; et al.(2018). Consensus guidelines for the use and interpretation of angiogenesis assays. Angiogenesis, 21(3), 425-532. doi: 10.1007/s10456-018-9613-x. UC Office of the President: Research Grants Program Office (RGPO). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7q90m2m9
© 2018, The Author(s). The formation of new blood vessels, or angiogenesis, is a complex process that plays important roles in growth and development, tissue and organ regeneration, as well as numerous pathological conditions. Angiogenesis undergoes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::f2b0290b866c361f116c065e6486e5d6
http://www.escholarship.org/uc/item/7q90m2m9
http://www.escholarship.org/uc/item/7q90m2m9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.