Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Mundy PC"'
Publikováno v:
Autism research : official journal of the International Society for Autism Research, vol 11, iss 4
Grimm, RP; Solari, EJ; McIntyre, NS; Zajic, M; & Mundy, PC. (2018). Comparing growth in linguistic comprehension and reading comprehension in school-aged children with autism versus typically developing children. Autism Research, 11(4), 624-635. doi: 10.1002/aur.1914. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8j32b2r8
Grimm, RP; Solari, EJ; McIntyre, NS; Zajic, M; & Mundy, PC. (2018). Comparing growth in linguistic comprehension and reading comprehension in school-aged children with autism versus typically developing children. Autism Research, 11(4), 624-635. doi: 10.1002/aur.1914. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8j32b2r8
© 2017 International Society for Autism Research, Wiley Periodicals, Inc. Many children with autism spectrum disorders (ASD) struggle with reading comprehension. Linguistic comprehension is an important predictor of reading comprehension, especially
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2f448bbff475b49e1f7a070717522a40
https://escholarship.org/uc/item/8j32b2r8
https://escholarship.org/uc/item/8j32b2r8
Publikováno v:
Autism research : official journal of the International Society for Autism Research, vol 6, iss 5
Scheeren, A M, Koot, H M, Mundy, P C, Mous, L & Begeer, S M 2013, ' Empathic responsiveness of children and adolescents with high-functioning autism spectrum disorder ', Autism Research, vol. 6, no. 5, pp. 362-371 . https://doi.org/10.1002/aur.1299
Autism Research, 6(5), 362-371. John Wiley and Sons Inc.
Scheeren, AM; Koot, HM; Mundy, PC; Mous, L; & Begeer, S. (2013). Empathic responsiveness of children and adolescents with high-functioning autism spectrum disorder. Autism Research, 6(5), 362-371. doi: 10.1002/aur.1299. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5hp5f49c
Scheeren, A M, Koot, H M, Mundy, P C, Mous, L & Begeer, S M 2013, ' Empathic responsiveness of children and adolescents with high-functioning autism spectrum disorder ', Autism Research, vol. 6, no. 5, pp. 362-371 . https://doi.org/10.1002/aur.1299
Autism Research, 6(5), 362-371. John Wiley and Sons Inc.
Scheeren, AM; Koot, HM; Mundy, PC; Mous, L; & Begeer, S. (2013). Empathic responsiveness of children and adolescents with high-functioning autism spectrum disorder. Autism Research, 6(5), 362-371. doi: 10.1002/aur.1299. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5hp5f49c
Previous studies have shown reduced empathic responsiveness to others' emotions in preschoolers with autism spectrum disorder (ASD) and an intellectual disability. However, age and intelligence may promote children's empathic responsiveness. Therefor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7b80476c76b12c1fe7ab265f99d94087
https://escholarship.org/uc/item/5hp5f49c
https://escholarship.org/uc/item/5hp5f49c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zajic MC; School of Education, University of California, Davis, Davis, CA, USA. mcz2114@tc.columbia.edu.; Department of Health & Behavior Studies, Teachers College, Columbia University, New York, NY, USA. mcz2114@tc.columbia.edu., McCauley JB; Department of Human Ecology, University of California, Davis, Davis, CA, USA.; Department of Psychology, School of Science, St. Mary's College of California, Moraga, CA, USA., McIntyre NS; School of Education, University of California, Davis, Davis, CA, USA.; School of Communication Sciences and Disorders, College of Health Professions and Sciences, University of Central Florida, Orlando, FL, USA., Mundy PC; School of Education, University of California, Davis, Davis, CA, USA.; MIND Institute, Department of Psychiatry, University of California, Davis, Sacramento, CA, USA.
Publikováno v:
Journal of autism and developmental disorders [J Autism Dev Disord] 2024 Oct; Vol. 54 (10), pp. 3792-3807. Date of Electronic Publication: 2023 Aug 21.