Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Mundy, Matthew"'
Autor:
Taing, Abbie S.1,2 (AUTHOR) abbie.taing@monash.edu, Mundy, Matthew E.3 (AUTHOR), Ponsford, Jennie L.1,2 (AUTHOR), Spitz, Gershon1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Brain & Behavior. Jun2023, Vol. 13 Issue 6, p1-9. 9p.
Autor:
Mundy, Matthew Edward
Unsupervised exposure to confusable stimuli facilitates later discrimination between them. It is known that the schedule of exposure is critical to this perceptual learning effect, but several issues remain unresolved: I) it is not known whether a me
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.583952
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sapkaroski, Daniel1 (AUTHOR) daniel.sapkaroski@gmail.com, Mundy, Matthew2,3 (AUTHOR), Dimmock, Matthew Richard1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Medical Radiation Sciences. Mar2022, Vol. 69 Issue 1, p56-65. 10p.
Autor:
Henderson, Michael, Chung, Jennifer, Awdry, Rebecca, Ashford, Cliff, Bryant, Mike, Mundy, Matthew, Ryan, Kris
Publikováno v:
International Journal for Educational Integrity; 11/1/2023, Vol. 19 Issue 1, p1-16, 16p
Autor:
Taing, Abbie S.1,2 (AUTHOR), Mundy, Matthew E.1 (AUTHOR), Ponsford, Jennie L.1,2 (AUTHOR), Spitz, Gershon1,2 (AUTHOR) gershon.spitz@monash.edu
Publikováno v:
Scientific Reports. 9/22/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A systematic review will be undertaken to examine the features of professional development for online teachers in higher education. In addition, we will examine what features of professional development initiatives are effective and in what context f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ebe207860fbd7f15274ce8ce100e1cda
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education. 7
The existing steady and continual rise of online learning in higher education has been accelerated by COVID-19 and resulted in a move away from solely on-campus teaching. Prior to the pandemic, online education was providing higher education to stude