Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Mumcu H"'
Publikováno v:
Sport şi Societate, Vol 17, Iss Special, Pp 64-71 (2017)
The main target of this research is to determine the relation between Empatic Tendency and Critical Thinking Inclination of football coaches. For that purpose, California Critical Thinking Inclination (CCTDI), improved by Facione & Giancarlo, adopted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d682d88644d6467a93f0bc5d4cdcd610
Autor:
Mumcu, H. Yasemin
Publikováno v:
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi / Celal Bayar University Journal of Social Sciences. 17(03):208-233
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=811480
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Turkish Studies - Social Sciences; Aug2020, Vol. 16 Issue 4, p1553-1577, 25p
Autor:
PAKTAŞ, Yakup, Erdem MUMCU, H.
Publikováno v:
Ondokuz Mayis University Journal of Education; 2021, Vol. 40 Issue 1, p357-368, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Üreten, Hüseyin, Mumcu, H. Yasemin
Antik Yunan mitolojisi, yüzyıllardır sanat, edebiyat ve kültür dünyasını etkilemektedir. Örneğin Prometheus, Olympos’tan ateşi çalıp insanlara vermiş, insanların ilerlemesi için kendini feda etmiş, çağlar boyunca da birçok sanat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::62e9b48afdcc0bc1b4c9201784921059
http://hdl.handle.net/11607/1850
http://hdl.handle.net/11607/1850
Publikováno v:
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF); Aug2019, Vol. 39 Issue 2, p1135-1155, 21p