Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Multisilta, J."'
Publikováno v:
In Nurse Education Today January 2018 60:114-120
Publikováno v:
Proceedings of the LeTTeT '98 & MaTILDA '98 Joint Conference: Pori, Finland, May 11-12, 1998
Proceedings of the LeTTeT '98 & MaTILDA '98 Joint Conference
Proceedings of the LeTTeT '98 & MaTILDA '98 Joint Conference
The technological aspects of an Interactive Study Environment are presented. A generic object-oriented model implementing the recent information and telecommunication technologies is discussed. The intelligent software agents paradigm is used to enha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::b61039a1084da9038187c214766ae0f0
https://research.utwente.nl/en/publications/an-interactive-study-environment-reference-model-based-on-intelligent-software-agents(b2281dfa-76e0-4735-b26d-d1358bee127a).html
https://research.utwente.nl/en/publications/an-interactive-study-environment-reference-model-based-on-intelligent-software-agents(b2281dfa-76e0-4735-b26d-d1358bee127a).html
Publikováno v:
2007 29th International Conference on Information Technology Interfaces; 2007, p339-344, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Multisilta, J., Pohjolainen, S.
Publikováno v:
IEEE Symposium on Computer-Aided Control System Design; 1992, p250-253, 4p
Publikováno v:
2010 6th IEEE International Conference on Wireless, Mobile & Ubiquitous Technologies in Education (WMUTE); 2010, p216-218, 3p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Multisilta, J., Pohjolainen, S.
Publikováno v:
IFAC-PapersOnLine; July 1991, Vol. 24 Issue: 4 p265-269, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.