Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Multiple interaction"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 20313-20325 (2024)
Photon counting radiation detectors have become an integral part of medical imaging modalities such as Positron Emission Tomography or Computed Tomography. One of the most promising detectors is the wide bandgap room temperature semiconductor detecto
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/175fdc0e65bb4eada6e1e3b15a9e2de4
Publikováno v:
Methods in Psychology, Vol 8, Iss , Pp 100119- (2023)
A key person (KP) is an individual embedded in dyadic relationships in the core groups of life. Introduced are three research designs: the nomothetic, idiographic, and fixed-role Key Person Designs (KPD). Leveraging social relations modeling (SRM) of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39a95a2c36d946e4a935ddb0a9275e00
Publikováno v:
Nuclear Engineering and Technology, Vol 53, Iss 12, Pp 4080-4092 (2021)
In this study, the performance of sequence tracking methods for multiple interaction events in specific CdZnTe Compton imagers was evaluated using Monte Carlo simulations. The Compton imager consisted of a 6 × 6 array of virtual Frisch-grid CZT crys
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ab37fc9f7114f3f9fd8bf3f1238f2d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jiantao Yang, Tairen Sun
Publikováno v:
Sensors, Vol 22, Iss 10, p 3668 (2022)
This paper proposes a finite-time multi-modal robotic control strategy for physical human–robot interaction. The proposed multi-modal controller consists of a modified super-twisting-based finite-time control term that is designed in each interacti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0211018d907d4c84b9516278bb839d90
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.