Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Multiple choice exams"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maguya, Almasi S.
Publikováno v:
Tanzania Journal of Science; Vol. 48 No. 4 (2022); 760-772
“Can an examinee pass a multiple-choice (MC) exam by chance?” Many studies have tried to address this question. However, these studies ignore different types of position bias associated with picking an item from a list. Despite the presence of co
Autor:
Maurer, Trent W., Kropp, Jerri J.
Publikováno v:
Teaching and Learning Inquiry, 2015 Jan 01. 3(1), 31-46.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.2979/teachlearninqu.3.1.31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stefan K. Schauber, Sören Huwendiek, Sissel Guttormsen, Andrea Carolin Lörwald, Martin R. Fischer, Felicitas-Maria Lahner, Roger Kropf
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education
Lahner, Felicitas-Maria; Schauber, Stefan; Lörwald, Andrea Carolin; Kropf, Roger; Guttormsen, Sissel; Fischer, Martin R.; Huwendiek, Sören (2020). Measurement precision at the cut score in medical multiple choice exams: Theory matters. Perspectives on medical education, 9(4), pp. 220-228. Springer 10.1007/s40037-020-00586-0
Lahner, Felicitas-Maria; Schauber, Stefan; Lörwald, Andrea Carolin; Kropf, Roger; Guttormsen, Sissel; Fischer, Martin R.; Huwendiek, Sören (2020). Measurement precision at the cut score in medical multiple choice exams: Theory matters. Perspectives on medical education, 9(4), pp. 220-228. Springer 10.1007/s40037-020-00586-0
Introduction In high-stakes assessment, the measurement precision of pass-fail decisions is of great importance. A concept for analyzing the measurement precision at the cut score is conditional reliability, which describes measurement precision for
Publikováno v:
Annals of Economics and Statistics
This paper is the first to structurally model how a test taker answers questions in a multiple choice exam. We allow for the possibility of a penalty for a wrong answer which makes risk averse examinees more likely to skip questions. Despite the lack
Publikováno v:
Physical Review Special Topics. Physics Education Research, Vol 2, Iss 2 (2006)
The reliability and validity of professionally written multiple-choice exams have been extensively studied for exams such as the SAT, graduate record examination, and the force concept inventory. Much of the success of these multiple-choice exams is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66cad7ac7d8049ac994c39dcfaa8713b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.