Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Multiple Probes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Sidman e colaboradores demonstraram que por meio do procedimento matching-to-sample foi possível estabelecer o que foi chamado de leitura com compreensão. O estudo de Canovas, Queiroz, Debert e Hübner (aceito) também demostrou leitura por meio do
Autor:
Meitinger, K.M., Toroslu, Adrian, Raiber, Klara, Braun, Michael, Leerstoel Schoot, Methodology and statistics for the behavioural and social sciences
Publikováno v:
Journal of Survey Statistics and Methodology, 10, 923-944
Journal of Survey Statistics and Methodology, 10(4). Oxford University Press
Journal of Survey Statistics and Methodology, 10, 4, pp. 923-944
Journal of Survey Statistics and Methodology, 10(4). Oxford University Press
Journal of Survey Statistics and Methodology, 10, 4, pp. 923-944
Web probing is a valuable tool to assess the validity and comparability of survey items. It uses different probe types—such as category-selection probes and specific probes—to inquire about different aspects of an item. Previous web probing studi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::41840d68d98edf622591ba3d6dd1486c
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/424351
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/424351
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.