Zobrazeno 1 - 10
of 324
pro vyhledávání: '"Multimodal texts"'
Publikováno v:
REiLA, Vol 6, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
This study aimed to develop an interactive e-module based on multimodal text for the Intermediate English Structure course in supporting digital learning at Universitas Riau, Indonesia. The research followed a systematic Research and Development (R&D
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5f40c45842344e79f764607f0af441e
Autor:
Sri Harini Ekowati, Yunilis Andika
Publikováno v:
Jurnal Educatio FKIP UNMA, Vol 10, Iss 3 (2024)
This study aims to obtain information about French Language Education Study Program students' perception of using multimodal texts in Réception Écrite (RE) learning or reading, followed by a needs analysis of multimodal text-based teaching material
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0731448edd43489f9ded906cb4f76b65
Autor:
Idoia Elola, Ana Oskoz
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 12, Iss 4, Pp 575-595 (2022)
The integration of digital multimodal composing (DMC) in the second language (L2) and heritage language (HL) classrooms has expanded our notion of writing, shifting from a focus on the written mode to include other modes of expression (e.g., visual,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c03138ca34e4c69ad3de17961591876
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
English Learning Innovation, Vol 3, Iss 2, Pp 164-178 (2022)
Mathematics has been taken into account as one of the prominent subjects in various levels of formal education. The most common issues related to learning mathematics are more likely perceived by students in primary schools as they begin to develop t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b10c03556904d67ab09b8e034efa679
Autor:
Nadine Rentel
Publikováno v:
Linguistische Treffen in Wrocław, Iss 21, Pp 219-241 (2022)
Short texts, either of formal or of informal nature concerning the text producers, are ubiquitous in the public sphere. Concerning the text functions as well as the form of the texts, researchers are confronted with a large variety of illocutionary g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ed37dd9a5174c2f92c4bbb76beacfdd
Publikováno v:
Актуальные проблемы филологии и педагогической лингвистики, Iss 4, Pp 90-103 (2021)
In the work, the attempt to identify the features of the interaction of signs of different semiotic systems in the context of multimodal texts, which are considered as a special information construct and are perceived through the visual communication
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63fe8f36c4ee44f0b95d295ef8c66803
Autor:
Sierak, Katarzyna
Publikováno v:
Neofilolog. 58(1):133-150
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1126436