Zobrazeno 1 - 10
of 7 606
pro vyhledávání: '"Multimedia Approach"'
Autor:
Kasemsarn, Kittichai1 (AUTHOR) kittichai.ka@kmitl.ac.th, Sawadsri, Antika1 (AUTHOR) antika.sa@kmitl.ac.th
Publikováno v:
Heritage (2571-9408). Oct2024, Vol. 7 Issue 10, p5907-5931. 25p.
Autor:
Kittichai Kasemsarn, Antika Sawadsri
Publikováno v:
Heritage, Vol 7, Iss 10, Pp 5907-5931 (2024)
Even though classic literature has cultural and educational value in heritage education, students often have trouble becoming interested because of the archaic language, a lack of good learning materials, the idea that the literature is not relevant,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be0fb7bd2f9a4b30a1a3c7d336ee822b
Autor:
Chen, Ruize, Tabeta, Shigeru
Publikováno v:
In Chemosphere February 2024 350
Autor:
Santos Lages, Frederico1 fredlages@ufmg.br, Rocha Dias, Danilo2 danilorocdias@gmail.com, Alex Avelar, Ewerton3 ewertonalexavelar@gmail.com
Publikováno v:
GeSec: Revista de Gestao e Secretariado. 2024, Vol. 15 Issue 2, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaamiño, Kareen T., Hussien, Omar Q.
Publikováno v:
Psychology & Education: A Multidisciplinary Journal; 2024, Vol. 17 Issue 3, p190-198, 9p
Publikováno v:
Christian Business Academy Review (CBAR). Spring2020, Vol. 15, p21-44. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. Rostaminezhad, M. mohammadi
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 14, Iss 4, Pp 791-799 (2020)
Background and Objectives: Certainly we all know that due to the diversity and multiplicity of different media around our children, today their taste for learning has changed and there is no choice but to use technology in education and use tools and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a08a8e91a6304a4f80ccea9cbd1019a5