Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Multidisciplinary Network"'
Autor:
Massimiliano Berretta, Daniele Garozzo, Calogero Foti, Mario Roselli, Marco Materazzo, Giulia Vita, Ferdinando Iellamo, Marco Scordari, Giordana Di Mauro, Giovanna Spatari, Alessandro Ottaiano, Annalisa Noce, Marco Pellicciaro, Alessia Bignucolo, Gianluca Vanni, Oreste Claudio Buonomo
Publikováno v:
Frontiers in Oncology, Vol 14 (2024)
BackgroundImproving prognosis of BC patients has drawn the attention of health care professionals on disease related long-term side effects and on the multiple treatments BC patients must undergo. Despite advances in procedures, surgery still has mul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d588f8074c34f37ba8f7e780e2da356
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In-Red 2022 - VIII Congreso Nacional de Innovación Educativa y Docencia en Red.
[EN] Students of Pharmacy Degree at the University of Salamanca can choose to carry out their Final Degree Project (TFG, subject of 7 ECTS) during their curricular internship in Community or Hospital Pharmacy. This TFG should be related to profession
Autor:
Sadek, Zacharie
Publikováno v:
Ethique. 2021
Introduction: in France, domestic rape represents an important part of domestic sexual violence. The Government took measures in 2020 to reverse these facts, in particular by allowing the health professional to report to the Public Prosecutor, includ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1398::d314587ea30e2b2ec8381d5eec835daa
https://dumas.ccsd.cnrs.fr/dumas-03560684
https://dumas.ccsd.cnrs.fr/dumas-03560684
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Higher education institutions are facing an on-going pressure to develop pedagogy which promotes high-quality learning, supports studying in various learning circumstances, and integrates technology. Flexible and meaningful learning possibilities whi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::03e23fcca61eaac8ab1cbb18be97aa10
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201501271189
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201501271189
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.