Zobrazeno 1 - 10
of 419
pro vyhledávání: '"Multicultural literature"'
Autor:
Rosa Nam
Publikováno v:
Study and Scrutiny, Vol 6, Iss 1 (2023)
This study examines teacher use of diverse literature in secondary classrooms across three districts in a metropolitan city in Texas. The survey data provides insight to teacher barriers to integrating diverse literature such as district mandates and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf2a38e5587c4001a4978b675f3ec7e0
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2022, Vol. 16, Issue 2, pp. 133-147.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-07-2021-0099
Autor:
Mucha-Iwaniczko, Klaudia
Publikováno v:
Dzieciństwo. Literatura i Kultura / Childhood: Literature and Culture. 4(2):45-55
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1130157
Autor:
Ćurić, Mirna M.
Publikováno v:
Zbornik za jezike i književnosti Filozofskog fakulteta u Novom Sadu / Journal for Languages and Literatures of the Faculty of Philosophy in Novi Sad. 12(12):89-110
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1091051
Autor:
Dany Dias
Publikováno v:
Language and Literacy: A Canadian Educational e-journal, Vol 24, Iss 1 (2022)
Literacy research highlights a need to explore the way literacy is used in the classroom and how current practices engage students with aspects of humanity and social justice. This doctoral research took place as a classroom inquiry that examined the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0f99347d03d4f7780dda1918db48789
Autor:
S. D. Kamalova
Publikováno v:
Дискурс профессиональной коммуникации, Vol 2, Iss 3, Pp 10-22 (2020)
The article dwells on the origin and development of linguistic imagology, a new field of research which studies the linguistic aspect of foreign image representation in fiction literature, mass media and other types of discourse, as well as the lingu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61413ac1806741e48a1a209c7a24fbec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.