Zobrazeno 1 - 10
of 18 687
pro vyhledávání: '"Multi-group analysis"'
Autor:
Sachdeva, Muskan, Lehal, Ritu
Publikováno v:
PSU Research Review, 2023, Vol. 8, Issue 3, pp. 592-608.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PRR-08-2022-0125
Autor:
Xiong, Jie, Li, Feng
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2024, Vol. 36, Issue 12, pp. 3353-3370.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-01-2024-0017
Autor:
Muskan Sachdeva, Ritu Lehal
Publikováno v:
PSU Research Review, Vol 8, Iss 3, Pp 592-608 (2024)
Purpose – Stock markets are considered as the largest and most important units for the development and growth of the economy. The present study attempts to provide a comprehensive view of factors influencing investment decision making process of st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92b157be36754425b76260b7607a155c
Autor:
Riyaz, Mehvish1 mehvishriyaz.59@gmail.com, Jan, Anisa2 anisa.jan@islamicuniversity.edu.in, Khan, Danish3 danish.khan@iust.ac.in, Nadroo, Zeeshan Majeed1 Zeeshanmajeed7@gmail.com
Publikováno v:
IUP Journal of Marketing Management. Aug2024, Vol. 23 Issue 3, p5-26. 22p.
Autor:
Chi Ho Li, Yuk Ting Chow
Publikováno v:
International Journal of Industrial Engineering and Management, Vol 15, Iss 3, Pp 196-212 (2024)
This study proposes a Structural Equation Model (SEM) to explore the relationship between the behavior from the driver, perceived service atmosphere, perceived value, attitude and loyalty intention of customers from using taxi and car-hailing service
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4306d72164848c2aa710dd4be58ee0d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Shuo1,2 (AUTHOR), Xu, Yuanyuan3 (AUTHOR), Jülich, Simon Theodor1,2 (AUTHOR), Weng, Linman1,2 (AUTHOR), Jin, Qiao1,2 (AUTHOR), Wei, Yuxian1,2 (AUTHOR), Lei, Xu1,2 (AUTHOR) xlei@swu.edu.cn
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Nov2024, Vol. 14 Issue 11, p1033. 15p.
Autor:
Cengiz, Hakan, Barin, Ahmet
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 2024, Vol. 29, Issue 1, pp. 94-112.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFMM-08-2023-0200