Zobrazeno 1 - 10
of 312
pro vyhledávání: '"Multi-criteria evaluation system"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
Abstract ‘Not in My Back Yard (NIMBY)’ facilities are psychologically sensitive to urban and regional development. Multi-criteria evaluation (MCE) method has been widely used for the decision-making of optimum siting of urban NIMBY facilities whi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7448e7c2734b45e99a02cc087a842322
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hašková, Simona1 (AUTHOR) 24786@mail.vstecb.cz, Šuleř, Petr1 (AUTHOR), Kuchár, Róbert1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Jul2023, Vol. 11 Issue 13, p3033. 17p.
Publikováno v:
Mathematics, Vol 11, Iss 13, p 3033 (2023)
The article presents the predictive capabilities of a fuzzy multi-criteria evaluation system that operates on the basis of a non-fuzzy neural approach, but also one that is capable of implementing a learning paradigm and working with vague concepts.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f09e4c332af4e63a7898f2596fe9bcf
Assessment of the multi-criteria evaluation system of the Welfare Quality® protocol for growing pigs
Publikováno v:
In Animal 2017 11(9):1573-1580
Publikováno v:
In Animal 2017 11(3):466-477
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Marine Environmental Research December 2013 92:61-70
Publikováno v:
Mathematics; Volume 11; Issue 13; Pages: 3033
The article presents the predictive capabilities of a fuzzy multi-criteria evaluation system that operates on the basis of a non-fuzzy neural approach, but also one that is capable of implementing a learning paradigm and working with vague concepts.