Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Multi-Channel Retail"'
Publikováno v:
Tehnički Glasnik, Vol 18, Iss 2, Pp 273-281 (2024)
Retail is currently in a state of upheaval due to digitalization and the associated booming online trade. Sales figures in stationary retail are stagnating. Online trading offers advantages through convenience and quick availability that customers no
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffce0e4d17e94937acadd4ad64653b20
Publikováno v:
Journal of Property Investment & Finance, 2022, Vol. 41, Issue 3, pp. 319-332.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPIF-07-2022-0054
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 18, Iss 1, Pp 19-36 (2022)
Electronic commerce appeared as a new way of managing businesses in the digital era. However, it has also been accelerated by the recent pandemic situation. Retailers had to find new strategies of reaching customers in the online environment. Thus, c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1db55194e2d4f43b3875225b533d6be
Autor:
Bressolles, Gregory, Lang, Gerald
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2019, Vol. 48, Issue 1, pp. 35-52.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-10-2017-0259
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arora, Sourabh, Sahney, Sangeeta
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2018, Vol. 35, Issue 4, pp. 438-450.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-07-2016-1885
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gerald Lang, Grégory Bressolles
Publikováno v:
International Journal of Retail and Distribution Management
International Journal of Retail and Distribution Management, 2019, ⟨10.1108/IJRDM-10-2017-0259⟩
International Journal of Retail and Distribution Management, 2019, ⟨10.1108/IJRDM-10-2017-0259⟩
PurposeThe purpose of this paper is to expand existing research on fulfillment systems for multi-channel retailers by combining analysis of customer expectation (CE) with economic performance (EP) aspects.Design/methodology/approachThis exploratory s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::20c5b6645d88f1ac9328acb0520fd198
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03415200
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03415200
Autor:
Behme, Katharina
This cumulative dissertation consists of four papers that investigate retailer switching and identify potential and threat of cross-channel retail services (CCRS) for retail businesses. The first, conceptual paper compares different theories and mode
Externí odkaz:
https://slub.qucosa.de/id/qucosa%3A38583
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A38583/attachment/ATT-0/
https://slub.qucosa.de/api/qucosa%3A38583/attachment/ATT-0/