Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Multhauf, Bettina"'
Publikováno v:
Journal of Early Intervention 37 (2015) 3, S. 175-189
Journal of Early Intervention 37 (2015) 3, S. 175-189
A randomized control intervention study was conducted to evaluate the effects of the highly structured Heidelberg Parent-Based Language Intervention (HPLI). The outcomes of 43 children (n = 2
A randomized control intervention study was conducted to evaluate the effects of the highly structured Heidelberg Parent-Based Language Intervention (HPLI). The outcomes of 43 children (n = 2
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dc0c2c2cce30f1848a6ef672910b861a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Buschmann, Anke, Multhauf, Bettina
Publikováno v:
Lernen und Lernstörungen; 2016, Vol. 5 Issue 1, p44-57, 14p
Autor:
Multhauf, Bettina, Buschmann, Anke
Publikováno v:
Zeitschrift für Kinder- und Jugendpsychiatrie und Psychotherapie; 2014, Vol. 42 Issue 4, p233-241, 9p