Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Mullis, I.V.S."'
Autor:
Meelissen, Martina R.M., Hamhuis, Eva R., Weijn, Lin Xenia Fransisca, Kelly, D.L., Centurino, V.A.S., Martin, M.O., Mullis, I.V.S.
Publikováno v:
TIMSS 2019 Encyclopedia: Education Policy and Curriculum in Mathematics and Science
TIMSS 2019 Encyclopedia
TIMSS 2019 Encyclopedia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3a8ca76aecac42cf6f7f3c0f129f3996
https://research.utwente.nl/en/publications/netherlands(7c970755-9a7c-4520-a485-07659340c4d6).html
https://research.utwente.nl/en/publications/netherlands(7c970755-9a7c-4520-a485-07659340c4d6).html
Autor:
Meelissen, Martina R.M., Punter, Renate Annemiek, Mullis, I.V.S., Martin, M.O., Goh, S., Kotter, K.
Publikováno v:
TIMSS 2015 Encyclopedia:: Education Policy and Curriculum in Mathematics and Science
TIMSS 2015 Encyclopedia
TIMSS 2015 Encyclopedia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3ef7d35f9110dba0f6e71c4153d91d10
https://research.utwente.nl/en/publications/the-netherlands(e07bb792-89b6-4704-9b7b-e66ac2266f83).html
https://research.utwente.nl/en/publications/the-netherlands(e07bb792-89b6-4704-9b7b-e66ac2266f83).html
Autor:
Meelissen, Martina, Punter, Annemiek, Mullis, I.V.S., Martin, M.O., Minnich, Ch.A., Stanco, G.M., Arora, A., Centurino, V.A.S., Castle, C.E.
Publikováno v:
TIMSS-2011 Encyclopedia : education policy and curriculum in Mathematics and Science, 2, 2, 619-629
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::9a9fad0da714cb0c6e4d8f21f3564d0f
https://research.utwente.nl/en/publications/the-netherlands(b529116d-f738-4626-8b39-08fcc99c6483).html
https://research.utwente.nl/en/publications/the-netherlands(b529116d-f738-4626-8b39-08fcc99c6483).html
Autor:
Meelissen, Martina R.M., Mullis, I.V.S., Martin, M.O., Olson, J.F., Berger, D.R, Milne, D., Stanco, G.M.
Publikováno v:
TIMSS-2007 Encyclopedia. A guide to mathematics and science education around the world, 2., 415-425
STARTPAGE=415;ENDPAGE=425;TITLE=TIMSS-2007 Encyclopedia. A guide to mathematics and science education around the world, 2.
STARTPAGE=415;ENDPAGE=425;TITLE=TIMSS-2007 Encyclopedia. A guide to mathematics and science education around the world, 2.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4585b3fd84dc62d5dd927f1b388d2ba0
https://research.utwente.nl/en/publications/the-netherlands(1532263e-e57d-4079-bd15-dd890b630568).html
https://research.utwente.nl/en/publications/the-netherlands(1532263e-e57d-4079-bd15-dd890b630568).html
Autor:
Diepen, M. van, Aarnoutse, C.A.J., Verhoeven, L.T.W., Mullis, I.V.S., Martin, M.O., Kennedy, A.M., Flaherty, C.L.
Publikováno v:
Encyclopedia. A reference guide to reading education in the countries participating in IES Progress in International Rea, 199-208. Boston, MA : International Reading Center
STARTPAGE=199;ENDPAGE=208;TITLE=Encyclopedia. A reference guide to reading education in the countries participating in IES Progress in International Rea
STARTPAGE=199;ENDPAGE=208;TITLE=Encyclopedia. A reference guide to reading education in the countries participating in IES Progress in International Rea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d8e9ac57d90e63b4e3bab9bfed7705ee
http://hdl.handle.net/2066/62731
http://hdl.handle.net/2066/62731
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.