Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Mulhern, Frank"'
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2021, Vol. 34, Issue 5, pp. 906-921.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-02-2021-0132
Autor:
Kerr, Gayle1 (AUTHOR) gf.kerr@qut.edu.au, Mulhern, Frank2 (AUTHOR), Viswanathan, Vijay3 (AUTHOR), Kitchen, Philip4 (AUTHOR), Zabkar, Vesna5 (AUTHOR), Lings, Ian6 (AUTHOR), Kliatchko, Jerry7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Mar2024, Vol. 30 Issue 2, p188-200. 13p.
Autor:
Malthouse, Edward1 ecm@northwestern.edu, Mulhern, Frank1,2 fjm274@northwestern.edu
Publikováno v:
Journal of Relationship Marketing. 2008, Vol. 6 Issue 3/4, p59-86. 28p. 1 Diagram, 2 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Mulhern, Frank1 (AUTHOR) fjm274@northwestern.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Apr2009, Vol. 15 Issue 2/3, p85-101. 17p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mulhern, Frank1, Bolger, Bruce2,3
Publikováno v:
Business Performance Management. Jun2005 Supplement, p22-25. 4p.
Autor:
Viswanathan, Vijay, Schultz, Don, Block, Martin, Blood, Anne J., Breiter, Hans C., Calder, Bobby, Chamberlain, Laura, Lee, Nick, Livengood, Sherri, Mulhern, Frank J., Raman, Kalyan, Stern, Daniel B., Zhang, Fengqing (Zoe)
Publikováno v:
Rediscovering the Essentiality of Marketing; 2016, p453-470, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.