Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Mulder Erik J"'
Autor:
Sousa Inês, Clark Taane G, Holt Richard, Pagnamenta Alistair T, Mulder Erik J, Minderaa Ruud B, Bailey Anthony J, Battaglia Agatino, Klauck Sabine M, Poustka Fritz, Monaco Anthony P
Publikováno v:
Molecular Autism, Vol 1, Iss 1, p 7 (2010)
Abstract Background Autism spectrum disorders (ASDs) are a group of highly heritable neurodevelopmental disorders which are characteristically comprised of impairments in social interaction, communication and restricted interests/behaviours. Several
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce990b98758c41b8b66d1941833f8eec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mulder, Erik J., Anderson, George M., Kema, Ido P., de Bildt, Annelies, van Lang, Natasja DJ, den Boer, Johan A., Minderaa, Ruud B.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry April 2004 43(4):491-499
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Bildt, Annelies1,2 a.de.bildt@accare.nl, Mulder, Erik J.1, Hoekstra, Pieter J.1, van Lang, Natasja D. J.3, Minderaa, Ruud B.1, Hartman, Catharina A.1
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Oct2009, Vol. 39 Issue 10, p1464-1470. 7p. 3 Charts.
Autor:
Mulder, Erik J., Geeraets, Marca
Publikováno v:
Kind en Adolescent; Nov2020, Vol. 41 Issue 4, p405-407, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Geurts, H.M., Verte, S., Osterlaan, J., Roeyers, H, Hartman, C.A., Mulder, Erik J., Berckelaer-Onnes, I.A., Sergeant, J.A., van Berckelaer-Onnes, IA
Publikováno v:
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 45(8), 1437-1453. Wiley
Background: The Children's Communication Checklist (CCC; Bishop, 1998) is a questionnaire that was developed to measure pragmatic language use and may be completed by parents and teachers. Two studies are reported, which were designed to investigate:
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::121885321593f03950992a6d7d97a881
https://research.rug.nl/en/publications/1a481820-5593-457b-b7bb-558324ac770f
https://research.rug.nl/en/publications/1a481820-5593-457b-b7bb-558324ac770f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.