Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Mulazzi, F"'
Autor:
Stout, L. A., Robé, J-P., Ireland, P., Deakin, S., Greenfield, K., Johnston, A., Schepel, H., Blair, M. M., Talbot, L. E., Dignam, A. J., Dine, J., Millon, D., Sjåfjell, B., Villiers, C., Williams, C. A., Koutsias, M., Pendleton, A., Davis, G. F., Galanis, M., Chandler, D., Keay, A. R., Moore, M. T., Du Plessis, J. J., Bather, A. J., Lefler, B. L., Bradshaw, C., Bruner, C. M., Joo, T. W., Greenwood, D. J. H., Clarke, T., Johnson, L., Mulazzi, F., Lipton, M., Liao, C., Johnson, R., Beck, A., Markel, G., Currie, W., Partnoy, F., Peklar, L. F., da Silveira, A. D. M., Sitbon, O., González-Cantón, C., Chanteau, J-P., Donaggio, A. R. F., Esser, I-M., North, G., Gramitto Ricci, S. A., Tomasic, R., Pillay, R. G., O'Kelly, C., Keating, C., Willmott, H. C., Veldman, J., Morrow, P.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::f134f7abe87a1144932f32bbd1625b3a
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/18787/1/SSRN-id2848833.pdf
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/18787/1/SSRN-id2848833.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose The purpose of this paper is to enrich country of origin (COO) effect in international marketing theory by adding the understanding of temporal dynamism into COO research. Design/methodology/approach Utilizing a qualitative and interdisciplin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b235e89d1c2b3b48b6bbd1ac67d14776
http://hdl.handle.net/11385/188328
http://hdl.handle.net/11385/188328