Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Mukherjee, Srabanti"'
Autor:
Mukherjee, Srabanti, Datta, Biplab
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services January 2025 82
Publikováno v:
International Journal of Emerging Markets, 2022, Vol. 18, Issue 11, pp. 5195-5216.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOEM-08-2021-1313
Publikováno v:
International Journal of Emerging Markets, 2022, Vol. 18, Issue 11, pp. 5172-5194.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOEM-05-2021-0805
Autor:
Pandey, Devansh1 (AUTHOR) devansh.pandey.dp.2017@gmail.com, Mukherjee, Srabanti1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory & Practice. Sep2024, p1-33. 33p. 2 Illustrations.
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2022, Vol. 40, Issue 8, pp. 994-1009.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-01-2022-0042
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2022, Vol. 36, Issue 2, pp. 232-244.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-05-2021-0179
Autor:
Mukherjee, Srabanti1 (AUTHOR), Datta, Biplab1 (AUTHOR) bd@vgsom.iitkgp.ac.in, Singh, Ramendra2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. Nov2023, Vol. 47 Issue 6, p2245-2269. 25p.
Autor:
Sengupta, Subhojit1 (AUTHOR) subhojitsengupta.mkt@gmail.com, Mukherjee, Srabanti2 (AUTHOR), Dattab, Biplab2 (AUTHOR), Srivastava, Abhinav3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Dec2023, Vol. 29 Issue 8, p882-907. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2021, Vol. 39, Issue 5, pp. 649-669.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-08-2020-0351